24/7 support is een optionele service die we van harte kunnen aanbevelen. Indien een EV-rijder een probleem ondervindt bij het laden of met het oplaadpunt, dan biedt deze feature de uitkomst. De EV-rijder ontvangt direct hulp via het platform als de QR-code op het oplaadpunt gescand wordt. In veel gevallen is het platform in staat om een vastzittende connector los te krijgen, of een transactie te starten of te stoppen. De EV-rijder helpt hierbij doordat er interactief een aantal stappen worden doorlopen, zoals het opnieuw scannen van de laadtag of het beantwoorden van enkele vragen. Ditzelfde geldt ook bij gastgebruik. Het platform stelt een diagnose en acteert hierop door specifieke commando’s naar het oplaadpunt te sturen. Als eigenaar van het oplaadpunt heb je hierdoor nauwelijks omkijken naar de dagelijkse operatie van het oplaadpunt.

Oplaadpunten blijven operationele apparaten die zoals andere apparaten hun nukken en problemen ondervinden. Daarbij is vaak degene, die probeert te laden of aan het laden is, het slachtoffer van een niet goed functionerende laadpaal. Geen wachttijden, maar het systeem komt meteen met gerichte vragen, waarmee je vaak met een Ja of Nee kan antwoorden. Via een QRcode kom je in de support app. Het scherm informeert je in één overzicht wat de laadsnelheid is, het laden per kW, het adres en eventueel een laadsessie kost. Tevens wordt je geïnformeerd wat de status van deze connectie is.

We verrekenen vanaf het moment van activeren:  0.033 eurocent per connector / per dag
In het kader van “pay per use”- principe wordt dit tarief niet in rekening gebracht vanaf het moment dat u deze optie weer de-activeert.

Heeft u al oplaadpunten in beheer met ons platform ?

Activeren

Login op uw platform
Ga naar oplaadpunten
Klik op het oplaadpunt waarbij u deze feature wil activeren
Klik op tab “Opties”
Klik de switcher van de 24/7 support op “AAN”
Lees de informatie en bevestig uw keuze
Gefeliciteerd, uw 24/7 support feature is operationeel.

Deactiveren

Login op uw platform
Ga naar oplaadpunten
Klik op het oplaadpunt waarbij u deze feature wil activeren
Klik de switcher van de 24/7 support op “UIT”
Lees de informatie en bevestig uw keuze
LET OP:Indien uw oplaadpunt in de Roaming staat, dient u wel een naam en telefoonnummer in te vullen.
Indien deze is ingevuld, is dit telefoonnummer bereikbaar indien er ‘support’ wordt gewenst. Klik op en klik op wijzig. U kunt nu uw naam en telefoonnummer invullen.

Extra functionaliteiten

Monitoring pro

Bij standaard monitoring wordt er alleen een bericht gestuurd wanneer het oplaadpunt niet meer reageert en naar alle waarschijnlijkheid niet meer goed functioneert. Bij pro monitoring wordt aanvullend geprobeerd om het probleem automatisch op te lossen.

Meer informatie

Roaming

Deze feature faciliteert roaming-diensten voor uw oplaadpunt om zo toegang open te stellen aan alle EV rijders.
U, als ondernemer of particulier heeft daar alle baat bij om deze feature te activeren.

Meer informatie

Publiek

Uw laadstation is vindbaar in diverse apps en navigatiesystemen. En uw laadpunt is toegankelijk voor elke EV-gebruikers die bekend is bij het grootste laadnetwerk van Europa.

Meer informatie

Declaratie

De bij uw thuis geladen kiloWatts, die u gebruikt voor uw zakelijke kilometers, kunt u geheel automatisch declareren bij uw bedrijf. U hoeft daarvoor  geen aparte administratie bij te houden. De kosten worden elke maand automatisch bij u teruggestort door uw bedrijf.

Meer informatie

Wilt u ook laden met de Flexicharge Laadtag ?

Registreer u en geef aan hoeveel laadtag(s) u wenst, we zenden u dan direct de Flexicharge laadtag.
 Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een e-mail om uw Flexicharge-account te activeren.

Info over de laadtag >
Hier direct registeren >