Pay per use

Voor iedere laadsessie die plaats vindt op uw laadpaal brengen we € 0,03 in rekening. Een laadsessie is niet alleen het opstarten van de sessie, maar moet ook groter dan 0,2 kWh en / of langer dan 2 minuten bedragen.

Uw laadpunt staat 24/7 in verbinding met ons platform. Ons platform controleert continue of jouw laadstation nog functioneert *.

* De genoemde prijs is op basis van dataverkeer van max. 15mb per maand

Indien u in de afgelopen maand gebruik heeft gemaakt van onze diensten maken we een factuur plus uitgebreide specificatie op. Hiervoor brengen we € 0,50 per keer in rekening. Deze kosten dekken systeem kosten, bankkosten en incasso kosten.

Standaard worden al de betalingen gedaan via automatische incasso. Deze manier van betalen werkt het snelst en is gratis. Je kunt ervoor kiezen om de betalingen zelf te doen via een bankoverschrijving. De zgn. incasso per Factuur.  Deze manier van betalen wordt een tarief gevraagd van € 2,00 per factuur.

De boven genoemde prijzen zijn excl. 21% btw. m.u.v. alle borgbedragen

Extra functionaliteiten

Monitoring Pro

Bij standaard monitoring wordt er alleen een bericht gestuurd wanneer het oplaadpunt niet meer reageert en naar alle waarschijnlijkheid niet meer goed functioneert. Bij pro monitoring wordt aanvullend geprobeerd om het probleem automatisch op te lossen.

Meer informatie

24/7 Helpdesk

De Robo Charge 24/7 support is een “Intelligent Support Chat”. De service analyseert het probleem en helpt doelgericht de EV laadpunt-bezoeker wanneer hij of zij een probleem ondervind bij het laadpunt.

Meer informatie

Roaming

Deze feature faciliteert roaming-diensten voor uw oplaadpunt om zo toegang open te stellen aan alle EV rijders. U, als ondernemer of particulier heeft daar alle baat bij om deze feature te activeren.

Meer informatie

Publieke laadpunt

Uw laadstation is vindbaar in diverse apps en navigatiesystemen. En uw laadpunt is toegankelijk voor elke EV-gebruikers die bekend is bij het grootste laadnetwerk van Europa.

Meer informatie

Declaratie

De bij uw thuis geladen kiloWatts, die u gebruikt voor uw zakelijke kilometers, kunt u geheel automatisch declareren bij uw bedrijf. U hoeft daarvoor  geen aparte administratie bij te houden. De kosten worden elke maand automatisch bij u teruggestort door uw bedrijf.

Meer informatie

Eenmalige kosten

Omdat we geen maandelijkse fee vragen zijn we genoodzaakt om eenmalig een bedrag in rekening te brengen. Dit dekt de kosten die we maken voor de SIM kaart, handelingskosten, verzendkosten.

Indien naast uw masterconnectie een andere laadconnectie(s) eraan is gekoppeld, vragen we, naast de aansluitkosten van de masterconnectie, eenmalige aansluitkosten van € 2,50 per (slave) connector voor handelingkosten.

Omdat we niet aan abonnementen doen, en de kosten van een SIM en de handelingskosten willen dekken, vragen we een eenmalige borg van  € 5,00. Tevens denken we daarmee te voorkomen dat de tag in het milieu terechtkomt, met alle gevolgen vandien. Indien er een moment komt dat je geen gebruik maakt van onze diensten wordt er gevraagd deze tag terug te sturen. De borg van  € 5,00 wordt dan op uw rekening teruggestort.

De boven genoemde prijzen zijn excl. 21% btw. m.u.v. alle borgbedragen

Wilt u ook laden met de Flexicharge Laadtag ?

Registreer uzelf en geef aan hoeveel laadtag(s) u wenst. Deze worden binnen 2 werkdagen toegestuurd. Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een e-mail om uw Flexicharge-account te activeren.

Info over de laadtag
Hier direct registeren